Artikel archief

NA 70 JAAR DREIGT SLUITING VOOR SPEELTUIN , KINDEREN KOMEN IN ACTIE

26-04-2021 11:00
Na 70 jaar dreigt sluiting voor speeltuin, kinderen komen in actie https://gld.nl/LWWt     MAANDAG 26 APRIL 2021, 10:41 DEEL DIT ARTIKEL:         Na 70 jaar dreigt sluiting voor speeltuin, kinderen komen in...

—————

ONZE FACEBOOK PAGINA'S

26-04-2021 10:55
U kunt ons ook vinden op facebook: Speeltuin Kindervreugd Doesburg | Facebook SPEELTUIN KINDERVREUGD | Facebook

—————

PINNEN, JA GRAAG

26-04-2021 10:25
PINNEN, JA GRAAG U kunt nu ook met de pin pas bij ons betalen.  

—————

VRIJWILIGERS GEZOCHT

26-04-2021 10:20
SPEELTUIN KINDERVREUGD MARIJKELAAN 1 DOESBURG     !!!SPOED SPOED!!! !!!GEZOCHT VRIJWILLIGERS!!!     We vinden het belangrijk dat er iemand toezicht houdt op het naleven van de regels van de speeltuin om zo de veiligheid van de...

—————

NIEUW SPEELTOESTEL

26-04-2021 10:18
SPEELTUIN KINDERVREUGD heeft er een mooi speeltoestel bij. Kom je hem uitproberen?    

—————

COVID-19 REGELS

26-04-2021 10:14
Gelieve u aan de corona regels te houden en kom zoveel mogelijk 1 ouder per kind. * Desinfecteren je handen bij binnenkomst en als u weer weggaat. * Houd 1.5 m afstand. * Gaat u naar binnen draag dan een MONDKAPJE. * Was regelmatig uw...

—————

LIDMAATSCHAP

26-04-2021 10:11
01-04-2021 Het nieuwe speeltuin seizoen is begonnen.   Dit betekend voor sommigen dat het lidmaatschap vernieuwd moet worden. U kunt deze in de speeltuin tijdens de openingstijden afsluiten.   Voor gezinnen met minimum inkomen kan je een beroep doen...

—————

SCHOOLREISJE

26-04-2021 09:48
Opzoek naar een leuke locatie voor een schoolreisje???   Dan bent u bij ons op de juiste plek.   Kinderen Entree + 1 kleine Ranja + 1 Ijsje voor €2,00   Dit kan altijd nog worden aangevuld met bv : Snack, Frietje, Chips.   Voor meer informatie kunt u contact met...

—————

GEWIJZIGDE OPENINGSTIJDEN

26-04-2021 09:28
De openingstijden zijn gewijzigd!!!!   Maandag      14.30 -17.00 uur Dinsdag       14.30-17.00 uur Woensdag    13.00-17.00 uur Donderdag   14.30-17.00 uur Vrijdag        14.30-17.00 uur Zaterdag   ...

—————

REDT SPEELTUIN KINDERVREUGD DOESBURG!!!

26-04-2021 09:13
REDT SPEELTUIN KINDERVREUGD DOESBURG!!! We hebben het allemaal moeilijk in deze corona periode. Zo hebben wij het ook erg moeilijk. Helpt u ons ook mee?   Redt de speeltuin Kindervreugd Doesburg! - DoneerDoel.nl    

—————


Contact

Speeltuinvereniging Kindervreugd

Bezoek Adres:

Marijkelaan 1
6981 GD
Doesburg

Post Adres:

Julianastraat 28
6981 EP
Doesburg


0313 - 47 54 97
06-44383028